Øya Sylt, er egentlig ikke lett tilgjengelig og for oss ble det mest hensiktsmessige å ta bilen, og da går turen via Rømø i Danmark. Vegen til Rømø går via et enormt dike og havet rundt er vernet og betegnes Vadehavet. Fra Rømø går det bilferge til Sylt.









Sylt var veldig spesiell, hele øya er tilsynelatende en stor «sand haug» omgitt av voldsomme langgrunner. For å utforske øya trenger en sikkert et par dager, vi hadde bare en formiddag i et aldeles nydelig vær, dette er sikkert ikke nok til å yte øya rettferdighet, men vi var fornøyd.
Se også : Årets asparges tur ( 2026 ) Til Nordstrand og Tur med SS Hjejlen.